Pages

Poslovice o ljubavi


 poslovice-izreke-citati o ljubavi

"Voljeti nekog, znači pristati da ostariš sa njim!"
Albert Camus

"Čovjek koji ne voli nije sposoban osjetiti veličinu tuđe ljubavi, niti snagu ljubomore, niti opasnost koja se u njoj krije."
Ivo Andrić

"A zašto bi čovjek morao voljeti rijetko da bi mnogo volio?"
Albert Camus

"Kada sam zaista počeo voljeti sebe, shvatio sam koliko može biti uvredljivo kada pokušavam da natjeram nekoga da radi ono što ja hoću, iako znam da trenutak nije pravi i da ta osoba nije spremna za to, pa čak i onda kada sam ta osoba JA. Danas, ja to zovem POŠTOVANJE."
Charlie Chaplin 

"Kada sam zaista počeo voljeti sebe, prestao sam žudjeti za nekim drugačijim životom i mogao sam vidjeti da je sve što me je okruživalo ustvari bilo poziv da rastem i da se razvijam. Danas, ja to zovem ZRELOST."
Charlie Chaplin

"Možeš širom svemira tražiti nekoga tko više od tebe zavređuje tvoju ljubav i osjećaje. I ne naći ga. Jedini ti kao i bilo tko drugi u svemiru zavređuješ punu mjeru svoje ljubavi i osjećaja."
Buddha

"Teško je voljeti, još teže ne voljeti, a najteže je naći voljenog koji te voli."
Aleksandar Sergejevič Puškin

"Što manje ženu volimo, to joj se više sviđamo."
Aleksandar Sergejevič Puškin

"Ljubav je kapljica nebeske rose koju nebesa kanuše u kaljužu života da mu zaslade gorkost."
Aleksandar Sergejevič Puškin

"Kao što je ljubav prema životu zapravo samo strah od smrti, tako i društvenost ljudi zapravo nije direktna; ona se, naime, ne zasniva na ljubavi prema društvu, nego na strahu od samoće."
Arthur Schopenhauer

"Bračna ljubav stvara čovječanstvo; prijateljska ga usavršava; ali razuzdana ljubav kvari ga i ponižava."
Francis Bacon

"Duša se ne pobjeđuje oružjem, nego ljubavlju i blagorodnošću."
Baruch De Spinoza

"Kad ljubav hoće govoriti, razum mora šutjeti."
Baruch De Spinoza

"Čovjek nerado postaje prijatelj neke žene, ako joj već može biti ljubavnik."
Honore De Balzac

"Ljubav je jedna strast koja ne priznaje ni prošlost ni budućnost."
Honore De Balzac

"Ljubav je kao rat: započinješ kada želiš, a napuštaš kada iznemogneš!"
Honore De Balzac

"Ljubav je poezija osjetila (osjećaja)."
Honore De Balzac

"Kad sam bio ugrožen, mislio sam samo na nju, hrabreći se njenim prisustvom. Kad mi je bilo teško, pominjao sam njeno ime kao u molitvi, nalazeći olakšanje. Kad osjetim radost, trčim da je podijelim s njom, zahvalan joj, kao da mi je ona daruje."
Mehmed Meša Selimović

"Ljubav je ipak jača od svega."
Mehmed Meša Selimović

"Kako da razumijem ovo: "Ubiti se zbog jedne žene?"– A gdje su sve one ostale?"
Augustin Tin Ujević

"Božanske žene, sva ljepota svijeta i lavska gordost, i plahota srne, kroz vaše čari uzvišene cvjeta u plave dane i u noći crne."
Augustin Tin Ujević

"A slobodna ljubav? Ljubav nije slobodna, ona je ropstvo po definiciji."
Augustin Tin Ujević

"Iskusna žena vidi i ono što je muškarcu zauvjek skriveno."
Ivan Cankar

"Omne animal se ipsum diligit. Svako živo biće voli sebe. "
Marko Tulije Ciceron

"Kad vam prođe medeni mjesec, drage moje, nemojte pokušavati muža zadržati ljubomorom: moglo bi se dogoditi da uspijete."
Ava Gardner

"Samo zato što sam se promovirala kao sirena i odigrala razne uloge u vezi sexa, ljudi čine pogrešku misleći da sam takva u stvarnom životu. Oni ne mogu biti u većoj zabludi."
Ava Gardner

"Mislim da je glavni razlog raspada mojih brakova taj što sam uvjek predobro voljela, ali nikad mudro."
Ava Gardner

"Ne razumijem ljude koji vole raditi i pričati o tome kao da je to neka vrsta proklete dužnosti."
Ava Gardner

"Onome tko voli, nije potreban sex da bi se osjećao lijepo. Dvije osobe koje su zajedno i koje se vole, trebaju izjednačiti svoje satove strpljivo, uz igre i „kazališne“ predstave, sve dok ne shvate da je sex mnogo više od susreta; to je „zagrljaj“ u genitalnom dijelu tijela."
Paulo Coelho

"Ljubav je sposobnost jednog čovjeka da daje, ne osvrćući se koliko dobiva nazad. Najznačajniji i najmudriji dio jezika kojim svijet govori i koji svi ljudi na zemlji mogu razumjeti u svojim srcima, nešto starije i od ljudi, a što ipak svaki put istom snagom izbija bilo gdje kad se sretnu dva pogleda."
Paulo Coelho

"U ovom svijetu samo ljubav zaslužuje baš sve. Ostalo nema nikakve logike.Pobjednik je sam."
Paulo Coelho

"Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak."
Charles Bukowski

"Ljubav je bajka za budale."
Charles Bukowski 

"Prve se patnje, kao i prva ljubav, ne ponavljaju."
Ivan Sergejevič Turgenjev

"Ljubav ima svoje patnje za svaku životnu dob."
Ivan Sergejevič Turgenjev

"Ljubav je jača od smrti i od straha pred smrću."
Ivan Sergejevič Turgenjev

"Ljubavna pisma čitaju obično samo dvije osobe već trećoj osobi su ona nesnosna i smiješna."
Ivan Sergejevič Turgenjev

"Ljubav ne daje ništa osim sebe i ne uzima ništa osim sebe."
Khalil Gibran

"Oduvijek je bilo da ljubav ne zna dubine svoje dok ne dođe čas rastanka."
Khalil Gibran

"Ljubav sa svime što ona rađa, pobuna sa svime što donosi i sloboda sa svime što podiže jesu jedno očitovannje boga. Bog je razložni um ovoga svijeta."
Khalil Gibran

"Ne mislite kako možete upravljati putem ljubavi jer ljubav, vidi li da ste vrijedni toga, upravlja vašim putem."
Khalil Gibran

"Ako muškarac priča loše o svim ženama, vjerojatno se opekao na jednu, onu koju je najviše želio."
Coco Chanel

"Jedna me mlada žena pitala gdje da nanese parfem, rekla sam joj da ga stavi gdje god želi biti poljubljena."
Coco Chanel

"Nema vremena za svakodnevnu dosadu. Postoji vrijeme za rad. I vrijeme za ljubav. To ne ostavlja prostor za neko drugo vrijeme."
Coco Chanel

"Bolje je voljeti i izgubiti, nego nikad ne voljeti."
Immanuel Kant 

"Kad bi žena mogla birati da li da o njenom prestupu sudi muški ili ženski sud, za svog bi suca sigurno izabrala prvi."
Immanuel Kant

"Muškarac je ljubomoran ako ljubi; a žena ako i ne ljubi."
Immanuel Kant

"Bez poštovanja nema istinske ljubavi."
Immanuel Kant

"Ono najbolje i najljepše ne može se vidjeti, pa čak ni dotaknuti. To se mora osjetiti srcem."
Helen Keller

"Žene nisu stvorene da bi bile shvaćene, već da bi bile voljene."
Dorothy Parker

"Ljubav je poput žive u ruci. Otvorite šaku i ona će ostati. Stisnite je i onda će pobjeći."
Dorothy Parker

"Žene su te koje pokreću skalu emocija od točke A do točke B."
Dorothy Parker

"Ljubav dolazi u papučama, ali kad odlazi zalupi vratima."
Frank Sinatra

"Svijet bez ljubavi je svijet bez vrijednosti."
Bertrand Russell

"Ljubi grešnika, mrzi grijeh."
Sveti Augustin

"Prema Bogu ne idemo hodajući, nego ljubeći."
Sveti Augustin

"U mjeri u kojoj ljubav u tebi raste, raste i tvoja ljepota, jer ljubav je ljepota duše."
Sveti Augustin

"Tko sam ne gori ljubavlju, ne može ljubavlju zapaliti drugoga."
Sveti Augustin

"Ne pričaj bližnjem o ljubavi: ljubite ga!"
Sveti Augustin

"Ljudi putuju pa se dive visovima planina, divovskim valovima mora, dugim tokovima rijeka, širokim prostranstvu oceana, i kružnom pokretu zvijezda; a pored sebe prolaze i - ne čude se ničem."
Sveti Augustin

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."
Sveti Augustin

"Ljubav daje krila ali ih i skračuje."
Anton Pavlovič Čehov 

"Ljubav prema čovjeku treba da se nahodi, ne u srcu, ne u stomaku, ne u krstima, nego u glavi."
Anton Pavlovič Čehov

"Najviše se laže u ljubavi, lovu i u predizbornoj kampanji."
Winston Churchill

"Može li se ikada zaboraviti ono što se jednom ljubilo?"
Jean Jacques Rousseau

"Jadna je ona ljubav kojoj mašta prestaje biti prijateljica."
Arturo Graf

"Ljubav je nalik na vodu. Ako je nešto ne uzburka, ona truli kao bara."
Arturo Graf

"Žene vole koliko mogu, muškarci koliko žele."
Arturo Graf